søndag 23. august 2009

r. Fleece













Da har fleecen kommet til butikken! Vi har et bredt utvalg i farger, og kvaliteten kjennes veldig god. Noen av bildene har jeg tatt med hyllekanten, for ellers er det vanskelig å se hvilken farge det er. Jeg har prøvd så godt jeg kan å forklare fargene. Skal du ha mye kan jeg selvfølgelig sende deg prøver først, det er vanskelig å få bildene eksakt like fargene i virkeligheten.
Pris, alle farger: kr 79,- pr m.
  1. mørk brun
  2. rustorange (ganske mørk!)
  3. gul (helt vanlig gul, ikke neon, ikke mørk)
  4. nesten neon oransje (skarp og litt sånn 70-talls regnjakkefarge)
  5. småjenterosa (litt mørkere enn babyrosa)
  6. gammelrosa (øverst på bildet med to farger)
  7. mørk rosa for litt større jenter (nederst på bildet med to farger)
  8. rød (vanlig rød, ikke julerød)
  9. Mørk blå
  10. Mellomblå
  11. Lys baby-blå
  12. Retro blå
  13. Grønn, nesten oliven (veldig fin i kombinasjon med retro blå)

Vi har også baby rosa, men jeg fikk ikke noe godt bilde av den. Klassisk lyyyys rosa til de minste jentene)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar